We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@chokerwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem voor het contact opnemen ook eens onze veelgestelde vragen door, hier staat vaak al en antwoord in op jouw vraag. Is dit niet het geval, kan je alsnog contact opnemen via het contactformulier hier naast of via info@chokerwinkel.nl 

Neem contact op

4 + 11 =

IP Blocking Protection is enabled by IP Address Blocker from LionScripts.com.

De waardering van chokerwinkel.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 5 reviews.